Известие

Collapse
No announcement yet.

Инфо за Бас в багажника на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Инфо за Бас в багажника на 156

    Здравейте Колеги,
    решил съм малко да посъживя музиката и имам няколко конкретни въпроса :
    1 . Free Air subwoofer в багажника на 156 седан (12"ка) на отвора на ски сака.Моля тези от Вас които го имат да си кажат мнението (става,нетава,бива,екстра...и т.н).Ще ми е от полза всяко мнение.
    2 . Захранващия кабел за усилвателя от акумулатора от къде най лесно се пуска до двигателния отсек.Ще ми спестите много ровене и разглобяване.Все някъде трябва да има пролука.
    3 . Имам място за елипси отзад на кората но..........имам извод само за една от тях.т.е. само един конектор.Рових , махах , слагах корите но другия не се появи.
    4 . Вашето мнение за усилвател (първо като марка JBL) и второ като модел ГТО 2000.Ще го връзвам на bridge.

    и 5 . предварително много благодаря за отговорите.

    Поздрави

  • #2
    Моето басче е в кутия в багажника. Не е на ски дупката. Махнал съм ватата под кората която изолира от шум. Сложил съм елипси на кората. При мен имаше две букси. Басчето си се чува перфектно. Даже е намалено. Няма смисъл от много мощен бас при условие, че другите говорители са свързани към ЦД-то. Моя е Блаупункт с усилвател блаупункт и за мен ми е достатъчно.

    Кабелите от акомулатора до отзад да се прекарат е приключение голямо. Моите минават под десните пластмасови прагове в купето. Там обаче внимавай как вадиш праговете. Щипките са с/у положни и се чупят лесно. И самия праг се чупи.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      !!!

      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Моето басче е в кутия в багажника. Не е на ски дупката. Махнал съм ватата под кората която изолира от шум. Сложил съм елипси на кората. При мен имаше две букси. Басчето си се чува перфектно. Даже е намалено. Няма смисъл от много мощен бас при условие, че другите говорители са свързани към ЦД-то. Моя е Блаупункт с усилвател блаупункт и за мен ми е достатъчно.

      Кабелите от акомулатора до отзад да се прекарат е приключение голямо. Моите минават под десните пластмасови прагове в купето. Там обаче внимавай как вадиш праговете. Щипките са с/у положни и се чупят лесно. И самия праг се чупи.

      Comment


      • #4
        Миии....земи си доза успокоителни и то си човека,това за кабелите де.Аз си играх 2-3 часа докато се получи както трябва,само трябва да вметна че е хубаво да си теглиш 2кабела от дв. отсек (един за +, и един за -)към захранването на усилвателя,защото много често се случва да не се получи добра "маса" и оттам загуба на мощност.Иначе процедурата е следната:като отвориш предния капак,в ъгъла където е колонката на лявата врата има едно като дунапренено нещо,махаш го,махаш и черната кора дето стоят пръскалките(първо се махат чистачките),там ще намериш дупка през която можеш да прекараш кабелите(гледай да запазиш гумения уплътнител щото иначе ще имаш ядове след време като се протрият кабелите в ламарината).Вече си в таблото на колата,за целта махаш капака дето стоят бушончетата,махаш и страничния панел на таблото,махаш пласмасовите прагове(бъди сигурен че едва ли ще ги изкараш цели,мноооого лесно се чупят) и вече под подовата настилка си прекарваш жиците,и да не забравиш кабелите дето са от ЦД-то до усилвателя( един за ляв,един за десен канал,и един за "+" чрез който като си вкл ЦД-то се включва усилвателя) И един съвет от мен,така и така си разбутал всичко,пусни си още 2кабела от ЦД-то до кората на прозореца,щото утре ще ти скимне да си сложиш някои елипси и се почва филма наново с праговете,пък са по 0.20-0.30лв/метъра
        Сори че нямам възможност да кача снимки,но пък така тръпката е по-голяма ,успех
        Last edited by mirchozo; d.m.y г., 15:27.
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #5
          JBL , HERTZ , PIONEER ,това са общо взето едни от най-добрите,мисля че по-добре да отидеш в някоя фирма за кар-аудио,там ще ти обяснят за марките,те са чували и чували хората и ще ти измислят някой добра конфигурация.
          Друг е въпроса че аз съм с BLAUPUNKT,но ми изпадна почти за без пари и ... перфектен в случая
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #6
            Наистина много трябва да се внимава спраговете. Аз счупих заден, че после от моргата купувах друг. С нови щипки... бях се отчаял. В 5 морги ходих и само в една успяха да го извадят здрав тоя праг със всичките му щипки.

            По добре да опиташ само с наддигане от вътрешната страна на прага и промушване на кабелите. Страничната колонка и тя иначе се маха, понеже там кабела прави завой. И тя е на тези гадните щипки. Втори път аз такова нещо няма да се хвана да правя на такава Алфа. И един съвет. Няма място за два захранващи кабела + остананалите под праговете. Масата си я вземи от болта на капака на помпата в багажника. Аз от там съм я взел и нямам ядове.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Alffa Покажи съобщение
              Здравейте Колеги,
              решил съм малко да посъживя музиката и имам няколко конкретни въпроса :
              1 . Free Air subwoofer в багажника на 156 седан (12"ка) на отвора на ски сака.Моля тези от Вас които го имат да си кажат мнението (става,нетава,бива,екстра...и т.н).Ще ми е от полза всяко мнение.
              2 . Захранващия кабел за усилвателя от акумулатора от къде най лесно се пуска до двигателния отсек.Ще ми спестите много ровене и разглобяване.Все някъде трябва да има пролука.
              3 . Имам място за елипси отзад на кората но..........имам извод само за една от тях.т.е. само един конектор.Рових , махах , слагах корите но другия не се появи.
              4 . Вашето мнение за усилвател (първо като марка JBL) и второ като модел ГТО 2000.Ще го връзвам на bridge.

              и 5 . предварително много благодаря за отговорите.

              Поздрави
              Един съвет от мен: прекарай +овия кабел в вдиния праг а сигнала от ЦД-то през другия, да не се случи да си чуваш оборотите през колоните.
              Ex 156 SW 2,4 JTD .
              Renault Megane Grandtour 2010
              Ex Dedra 2.0 ieLS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Alffa Покажи съобщение
                Здравейте Колеги,
                решил съм малко да посъживя музиката и имам няколко конкретни въпроса :
                1 . Free Air subwoofer в багажника на 156 седан (12"ка) на отвора на ски сака.Моля тези от Вас които го имат да си кажат мнението (става,нетава,бива,екстра...и т.н).Ще ми е от полза всяко мнение.
                2 . Захранващия кабел за усилвателя от акумулатора от къде най лесно се пуска до двигателния отсек.Ще ми спестите много ровене и разглобяване.Все някъде трябва да има пролука.
                3 . Имам място за елипси отзад на кората но..........имам извод само за една от тях.т.е. само един конектор.Рових , махах , слагах корите но другия не се появи.
                4 . Вашето мнение за усилвател (първо като марка JBL) и второ като модел ГТО 2000.Ще го връзвам на bridge.

                и 5 . предварително много благодаря за отговорите.

                Поздрави
                1.Аз така бях направил на моята 156-ца, само че с 15-ка и се чуваше супер
                2. От ляво го прокарай. Там е най-лесно. Трябва да махнеш пластмасата при чистачката. Ще видиш от къде ще вкараш кабела . (да не забравиш да сложиш бушон)
                Ако си от София мога да ти помогна.
                sigpic
                SCUDERIA ITALIA
                BMW 5-er
                BMW 7-er
                Fiat GP

                Comment


                • #9
                  !!!

                  Много благодаря Колеги,както винаги сте отзивчиви
                  Сега подбирам още някои детайли по озвучаването и май ще се почва.Като ги набавя ще пиша в темата за развитието , а тя се надявам да остане отворена за още подобни въпроси и полезни отговори.

                  Comment


                  • #10
                    тва дето чувате е от кофти филтри на усилвателя или кофти кабели(ако не са добре екранирани),при мен го няма пък си одят един до друг , а където и да ги прекарате наоколо има достаъчно кабели които да смущават,така че...Продават се комлпекти кабели в магазините където продават кар-аудио,към 30лв мисля бяха.
                    нали се сещате че ако се взима "маса" от някой болт по колата,трябва кабела да е дебел (като плюсовия),щото ако сложите някой тънък е безмислена работата...
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от pioneer Покажи съобщение
                      Един съвет от мен: прекарай +овия кабел в вдиния праг а сигнала от ЦД-то през другия, да не се случи да си чуваш оборотите през колоните.
                      колега смущенията не идват от кабелите а от отечка по купето или има случеи когато масата е закъчена на копето да се появява това бръмчене от подаването на гас.а до колкото до мусиката трябва стъпалото и баса да си отговарят на мощноста и суббуфера свири значително по добре.избираите качественна музика!!!!! за предпочитане е да са от една марка.и мога да се похваля с доста яка и качественна музика във 156ца която е реални 300 вата а не стоиности от сорта 1000-2000-3000.това са пълни глупости.300 вата и погледа ти се размазва ама както трябва. а за отворения обем в 156ца нямам наблюдения но предполагам че също няма да е добър вариянт.успех от мен и някои да не се обиди.ако иска някои да чуе как звучат 300 вата в 156ца нека пише на скаипа говорим за варна естествено.
                      Alfa Romeo 1.8 16v Twin Spark+


                      Comment


                      • #12
                        айде и аз да се включа в темата за аудиото, че и при мен беше голямо приключение..само един праг пукнах лекичко, но си заслужава

                        та + кабела го вкарах през малка дупка, която беше затворена с гумена тапа...явно италиянците са помислили, за баса та тя се намира точно над педала за съединителя..просто трябва някой по-пластичен да се набута около педалите и да търси гумичката...тя се избутва лесно и кабела излиза на супер удобно място..

                        масата я вързах там, дето е вързан единия заден колан..този средния..със яка клема и яко затягане..така беше и в предишната ми кола..така е и сега и няма проблеми

                        кабела за сигнала от цд минава от дясната страна..плюса минава от лявата страна

                        а най-хубавото от всичко е като светне зелената лампичка на усилвателя за първи път! успех на всички ентусиасти
                        Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD '01 - ex
                        Alfa Romeo GT Black Line 1.9JTDm 150hp

                        Comment


                        • #13
                          Освен тази тапа има и една над педала на газта,която е по-лесно достъпна.Относно пускането на маса(минус)от акумолатора до усилватела - не само че не е нужно,но и не е правилно.По този начин в усилватела се получава разлика в потенциала м/у масите и е по-вероятно да се получи "виене" с оборотите на двг.
                          Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                          Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                            Освен тази тапа има и една над педала на газта,която е по-лесно достъпна.
                            Да наистина от там е по лесно.
                            sigpic
                            SCUDERIA ITALIA
                            BMW 5-er
                            BMW 7-er
                            Fiat GP

                            Comment


                            • #15
                              мда и задължително се слага бушон..

                              а и тези готовите кабели комплект нещо не ми харесват..аз си взех отделно всички кабели и бушона
                              Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD '01 - ex
                              Alfa Romeo GT Black Line 1.9JTDm 150hp

                              Comment

                              Working...
                              X